Συγχαρητήρια
για την επιτυχία σας στις πανελλήνιες εξετάσεις
Καλώς Ήρθατε,
για σπουδές στο Τμήμα μας
Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τα πρώτα σας βήματα. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά:
Βήμα 1o: Εγγραφή στο Τμήμα
Οι επιτυχόντες νεοεισαχθέντες φοιτητές εγγράφονται στην αρχή του ακαδημαϊκού έτους[1], συνήθως το 2ο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου, μετά από σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η ανακοίνωση αναρτάται και στον ιστότοπο του Τμήματος (http://accfin.uop.gr/ , στο πεδίο Ανακοινώσεις).
Οι εγγραφές γίνονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.minedu.gov.gr.
Για την εγγραφή χρειάζεται να έχετε:
- τον οκταψήφιο κωδικό εξετάσεων και τα
- τον κωδικό πρόσβασης (password)
που χρησιμοποιήσατε για να μπείτε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Αν δεν θυμάστε τους κωδικούς μπορείτε να τους ζητήσετε από την σχολική σας μονάδα.
Μόλις μπείτε στην εφαρμογή μπορείτε να διαβάσετε το διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή σας.
Προσοχή στα εξής :
- Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία μόνο για το χρονικό διάστημα που αναφέρει στην ανακοίνωση του το Υπουργείο Παιδείας.
- Όσοι επιτυχόντες έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε κάποια Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα.
Βήμα 2ο : Αποστολή δικαιολογητικών
Αφού ολοκληρώστε το 1ο Βήμα και για να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας πρέπει να στείλετε ταχυδρομικά στη Γραμματεία του Τμήματος τα παρακάτω δικαιολογητικά :
- Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση που κάνατε στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (το Βήμα 1 δηλαδή)
- Φωτοτυπία Ταυτότητας
- Μία Φωτογραφία τύπου Ταυτότητας
- Πότε να στείλετε τα δικαιολογητικά σας;
Βγαίνει ανακοίνωση από την Γραμματεία του Τμήματος (θα την βρείτε στο http://accfin.uop.gr/ , στο πεδίο Ανακοινώσεις ) που αναφέρει μέχρι πότε να έχετε στείλει τα δικαιολογητικά σας.
- Που να στείλετε τα δικαιολογητικά σας;
Η διεύθυνση που θα τα στείλετε είναι :
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής - Γραμματεία
Παλαιό Κτήριο , 2ος Όροφος, Γραφείο 139
24 150 Αντικάλαμος Μεσσηνίας
Βήμα 3ο : Ιδρυματικός Λογαριασμός
Αφού ολοκληρωθεί η παραλαβή των δικαιολογητικών εγγραφής από τη Γραμματεία και γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων των νεοεισαχθέντων φοιτητών /φοιτητριών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, ξεκινά η διαδικασία ενεργοποίησης του Ιδρυματικού σας λογαριασμού.
Η διαδικασία ξεκινάει μετά από ανακοίνωση της Γραμματείας στον ιστότοπο του Τμήματος (http://accfin.uop.gr/ ), στο πεδίο Ανακοινώσεις.
- Γιατί να ενεργοποιήσω τον Ιδρυματικό μου λογαριασμό;
Με τον ιδρυματικό λογαριασμό, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση:
- σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
- σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας
- Πώς να ενεργοποιήσω τον Ιδρυματικό μου λογαριασμό
Η ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού, πραγματοποιείται στη διεύθυνση https://uregister.uop.gr από τον φοιτητή ή την φοιτήτρια. Η διαχείριση κωδικού του ιδρυματικού λογαριασμού, πραγματοποιείται στην διεύθυνση https://mypassword.uop.gr από τον φοιτητή ή την φοιτήτρια.
- Οδηγίες και βοήθεια στην ενεργοποίηση του Ιδρυματικού λογαριασμού;
Στη διεύθυνση https://studentaccount.uop.gr θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού καθώς και για να πως μπορείτε να διαχειρίζεστε το κωδικό του ιδρυματικού λογαριασμού.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα στη λειτουργία του ιδρυματικού λογαριασμού, πηγαίνετε στη διεύθυνση https://studentaccount.uop.gr, και υποβάλλετε αίτημα στην τεχνική υποστήριξη ιδρυματικού λογαριασμού φοιτητών και θα παρασχεθούν οδηγίες για την επίλυσή του, στο email που συμπληρώνετε στη φόρμα του αιτήματος.
Βήμα 4ο : Ιδρυματικό e-mail
Το ακαδημαϊκό e-mail είναι απαραίτητο για την επικοινωνία σας με το Διδακτικό Προσωπικό και τη Γραμματεία του Τμήματος. Μέσα από υτό θα λαμβάνετε σημαντικές ενημερώσεις - ανακοινώσεις του Πανεπιστημίου και του Τμήματος.
Αφού ολοκληρωθεί η εγγραφή σας (Βήμα 1 και Βήμα 2), θα είναι το μόνο e-mail που θα αναγνωρίζεται από το Τμήμα. Δεν θα ισχύει και δεν θα αναγνωρίζεται πλέον το προσωπικό σας e-mail, που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας.
Το ιδρύετε ακολουθώντας τις οδηγίες στον ιστότοπο: http://mail.go.uop.gr.
Για να μπείτε στην ιστοσελίδα θα χρησιμοποιήσετε τον ιδρυματικό λογαριασμό σας. Το ιδρυματικό email σας παρέχει και τα ψηφιακά εργαλεία σε Google Workspace’s της Google.
Βήμα 5ο : Ακαδημαϊκή ταυτότητα (φοιτητικό πάσο)
Επισκεφθείτε την Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (https://submit-academicid.minedu.gov.gr/ και επιλέξτε την κατηγορία χρήστη (Προπτυχιακό φοιτητής). Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας.
Χρήσιμες εφαρμογές και ιστοσελίδες :
Μετά την ολοκλήρωση των παραπάνω 5 Βημάτων είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε την φοιτητική μας ζωή. Χρήσιμες εφαρμογές που θα τις επισκεπτόμαστε συχνά είναι οι παρακάτω :
-
Ιστοσελίδα Ηλεκτρονικής Γραμματείας: unistudent.uop.gr
Στην εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Γραμματείας μπαίνετε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας.
- Τι μπορώ να κάνω ή να δω μέσα στην Ηλεκτρονική Γραμματεία;
Μπορείτε να δηλώνετε ανά εξάμηνο τα μαθήματα που θα παρακολουθήσετε, να ενημερώνεστε για βαθμολογίες μαθημάτων και κάνετε αίτηση προς την Γραμματεία του Τμήματος για την χορήγηση βεβαιώσεων από το Τμήμα.
- Τι είναι Δήλωση Μαθημάτων;
Το ακαδημαϊκό έτος χωρίζεται σε δυο εξάμηνα, το Χειμερινό και το Εαρινό. Τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου ξεκινούν με την ολοκλήρωση της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου, ενώ τα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου μετά την ολοκλήρωση της εξεταστικής τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο.
Τα μαθήματα που θα παρακολουθήσει κάποιος φοιτητής ή φοιτήτρια σε ένα εξάμηνο τα δηλώνει στην αρχή του εξαμήνου μέσω της δήλωσης μαθημάτων.
- Πότε γίνεται η δήλωση μαθημάτων;
Στην αρχή κάθε εξαμήνου καλούνται οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να δηλώσουν τα μαθήματα που θα παρακολουθήσουν και θα εξεταστούν στο τρέχων εξάμηνο. Η έναρξη και η λήξη των δηλώσεων ανακοινώνεται από την Γραμματεία στο ιστότοπο του Τμήματος.
- Χρειάζεται ένας νέος φοιτητής ή φοιτήτρια να κάνουν δήλωση μαθημάτων;
Όχι. Ειδικά για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές, η δήλωση των μαθημάτων του Α’ εξαμήνου γίνεται από την Γραμματεία, οπότε δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι. Από το Β’ εξάμηνο και μετά πρέπει να δηλώνετε τα μαθήματα μέσα από την εφαρμογή unistudent.uop.gr.
- Τι πρέπει να προσέξω στην δήλωση μαθημάτων;
Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην δήλωση μαθημάτων σας καθώς μπορείτε να εξεταστείτε (στο τέλος του εξαμήνου ή στην εξεταστική Σεπτεμβρίου) μόνο σε αυτά τα μαθήματα που έχετε δηλώσει. Συνιστάται λοιπόν να ελέγχετε την ορθότητά της δήλωσής σας μετά την υποβολή της ώστε σε περίπτωση λάθους να μπορείτε να το διορθώσετε έγκαιρα.
- Ψηφιακή Τάξη : eclass.uop.gr
Η εφαρμογή είναι η ψηφιακή σας τάξη. Κάθε μάθημα έχει την δική του ψηφιακή τάξη, όπου ο διδάσκων ανεβάζει σημειώσεις , ασκήσεις, εργασίες κλπ.
Εσείς με χρήση του ιδρυματικού σας λογαριασμού μπαίνετε στην εφαρμογή και αρχικά «γράφεστε» στα μαθήματα που έχετε δηλώσει και θα παρακολουθήσετε στο εξάμηνο σας.
Έτσι θα έχετε πρόσβαση σε όλες τις ανακοινώσεις και το εκπαιδευτικό υλικό των μαθημάτων σας.
- Δήλωση και παραλαβή συγγραμμάτων - (ΕΥΔΟΞΟΣ)
Η εφαρμογή Εύδοξος είναι μία πλατφόρμα στην οποία οι φοιτητές και οι φοιτήτριες δηλώνουν τα συγγράμματα (βιβλία) που επιθυμούν για τα μαθήματα που έχουν δηλώσει στο τρέχον εξάμηνο.
- Πότε κάνω δήλωση συγγραμμάτων ;
Η δήλωση συγγραμμάτων γίνεται μετά την ολοκλήρωση της δήλωσης μαθημάτων. Η Γραμματεία, εκδίδει σχετικές ανακοινώσεις, αλλά και οι διδάσκοντες μέσα στο e-class του μαθήματος ενημερώνουν για τα χρονικά διαστήματα όπου ανοίγει η πλατφόρμα για να δηλώσετε συγγράμματα. Μπορείτε να δηλώσετε συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα που έχετε δηλώσει ότι θα παρακολουθήσετε το τρέχον εξάμηνο.
- Τι ισχύει για τους φοιτητές και φοιτήτριες του Α εξαμήνου ;
Όπως είπαμε παραπάνω για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες του Α εξαμήνου η δήλωση μαθημάτων τους γίνεται από την Γραμματεία. Άρα, όταν ανοίξει η εφαρμογή (το μαθαίνετε από ανακοίνωση της Γραμματείας) απλά θα μπείτε στην εφαρμογή του ΕΥΔΟΞΟΥ για να δηλώσετε τα συγγράμματα σας για τα μαθήματα Α εξαμήνου.
- Τι πρέπει να προσέξω στην δήλωση συγγραμμάτων ;
Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην δήλωση συγγραμμάτων αφού για να παραληφθούν πρέπει να έχουν δηλωθεί τα αντίστοιχα μαθήματα. Σε αντίθετη περίπτωση θα σας ζητηθεί να επιστρέψετε τα επιπλέον συγγράμματα στην βιβλιοθήκη του Τμήματος για να ξεχρεωθούν.
- Που κάνω την δήλωση συγγραμμάτων ;
Για να δηλώσετε τα συγγράμματα των μαθημάτων που παρακολουθείτε εισέρχεστε στην ιστοσελίδα https://eudoxus.gr. Στην σελίδα υπάρχουν οδηγίες.
-
Ιστοσελίδα Τμήματος: https://accfin.uop.gr/
Στην ιστοσελίδα του Τμήματος μπορείτε να δείτε ανακοινώσεις, τον Οδηγό Σπουδών, το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας, το πρόγραμμα εξετάσεων, καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους φοιτητές.
- Προηγούμενη Ιστοσελίδα Τμήματος: accfin-old.uop.gr
Ο παλαιός ιστότοπος του Τμήματος πρόσφατα αντικαταστάθηκε από αυτόν στον οποίο βρίσκεστε αυτή τη στιγμή. Παρόλα αυτά (και μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάπτωση του παλαιού ιστότοπου στο νέο), ο παλαιός ιστότοπος περιέχει χρήσιμο περιεχόμενο, ανακοινώσεις και πληροφορίες.
Επικοινωνία με Γραμματεία :
Πώς επικοινωνώ με τη Γραμματεία του Τμήματος ;
e-mail : chrime@go.uop.gr
Τηλέφωνο : 2721045151
Χρήσιμα Τηλέφωνα υπηρεσιών του Πανεπιστημίου :
Θέματα Φοιτητικής Μέριμνας
Σίτιση
Μπάμπαλη Σταυρούλα, τηλ: 2721045190, 171, email: s.mpampali@go.uop.gr
Πατεράκης Στέφανος, τηλ: 2721045345 email: s.paterakis@go.uop.gr
Μουτάφης Ευστράτιος, τηλ: 2721045346, email: e.moutafis@uop.gr
Βασιλαδιώτη Πολυξένη, τηλ: 2721045231, email: p.vasiladioti@uop.gr
Στέγαση στη Φοιτητική Εστία Καλαμάτας
Μπάμπαλη Σταυρούλα, τηλ: 2721045190, email: s.mpampali@go.uop.gr
Μουτάφης Ευστράτιος, τηλ: 2721045346, email: e.moutafis@uop.gr
Φοιτητικό στεγαστικό επίδομα
Πατεράκης Στέφανος, τηλ: 2721045345, email: s.paterakis@go.uop.gr
Προγράμματα κινητικότητας Erasmus+
Μπάμπαλη Σταυρούλα, τηλ: 2721045171, email: erasmus.kal@go.uop.gr
Υγειονομική Περίθαλψη
Μπάμπαλη Σταυρούλα, τηλ: 2721045190, email: s.mpampali@go.uop.gr
Κουζή Νίκη, τηλ: 2721045290, email: n.kouzi@uop.gr
Δείτε επίσης:
- Διαδικασία εγγραφής πρωτοετών (οδηγός για Πρωτοετείς Φοιτητές-Φοιτήτριες)
- Ακαδημαϊκή Ταυτότητα
- Λήψη email - Ιδρυματικός Λογαριασμός
[1] Κάθε ακαδημαϊκό έτος ξεκινά την 1 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 31 Αυγούστου του επόμενου έτους.