Image
evaluation

 

Η τακτική αξιολόγηση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας του διδακτικού έργου, εκτός από την επίδοση των φοιτητών, βασίζεται και στην αξιολόγηση που κάνουν οι φοιτητές σε κάθε μάθημα. 

Η διαδικασία αξιολόγησης των μαθημάτων κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2019-20 έγινε με τη συμπλήρωση έντυπων ερωτηματολογίων από τους φοιτητές (Β16), ενώ κατά το εαρινό εξάμηνο του ίδιου ακαδημαϊκού έτους, καθώς και κατά τα επόμενα ακαδημαϊκά έτη, γίνεται με τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων σε ηλεκτρονική πλατφόρμα. Η διαδικασία αυτή εξασφαλίζει την εύκολη πρόσβαση και ανωνυμία των φοιτητών και γίνεται κατά τη διάρκεια της 8ης έως και 10ης εβδομάδας κάθε διδακτικού εξαμήνου προκειμένου οι φοιτητές να έχουν διαμορφώσει άποψη για το μάθημα. 

Η Ομάδα Εσωτερικής Αξιολόγησης (ΟΜΕΑ) ενημερώνει τους διδάσκοντες για τη δυνατότητα πρόσβασής τους στα αποτελέσματα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της ΜΟΔΙΠ, για κάθε ένα από τα δύο διδακτικά εξάμηνα κάθε ακαδημαϊκού έτους. Τα στοιχεία αυτά αξιοποιούνται από τους διδάσκοντες, οι οποίοι προβαίνουν σε διορθωτικές κινήσεις και ενδεχομένως σε αναμόρφωση διδασκαλίας και δομής του μαθήματος. 

Η ΟΜΕΑ επεξεργάζεται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των φοιτητών όλων των μαθημάτων και τα παρουσιάζει στη Συνέλευση του Τμήματος, επισημαίνοντας τις αδυναμίες που παρατηρήθηκαν, με σκοπό τη λήψη αποφάσεων για την περαιτέρω βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (σχετικές αποφάσεις 1. αρ. Συνέλευσης Τμήματος 8/18-01-2022, Θέμα 5ο: Διαδικασία αξιοποίησης αποτελεσμάτων αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και διδασκόντων από τους φοιτητές/τριες,  2. αρ. Συνέλευσης Τμήματος 15/8-07-2021, Θέμα 7ο: ΟΜΕΑ: Διορθωτικές ενέργειες βελτίωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και 3. στοιχείο Β26.5 Πρότυπο Πρόσκλησης ΟΜΕΑ προς μέλη ΔΕΠ για διορθωτικές ενέργειες σε περίπτωση χαμηλής αξιολόγησης).