Κανονισμός λειτουργίας μηχανισμού διαχείρισης παραπόνων και ενστάσεων φοιτητών

Το Τμήμα Γεωπονίας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση των φοιτητών/τριών του, παρέχοντάς τους ποικίλες υπηρεσίες όπως σπουδαστική μέριμνα, συμβουλευτική, κ.λπ. Στο πλαίσιο ενίσχυσης της φοιτητοκεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και των αρχών της διαφάνειας και λογοδοσίας, εισάγεται η Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων των φοιτητών του Τμήματος
Γεωπονίας.

Η πολιτική διαχείρισης παραπόνων ή ενστάσεων απευθύνεται σε φοιτητές/-τριες του Τμήματος Γεωπονίας όλων των κύκλων σπουδών και αποσκοπεί στην επίλυση διαφωνιών ή προβλημάτων, τα οποία άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών και περιγράφεται ως ακολούθως:

I. Διαφωνία σε θέματα φοίτησης.
II. Ανάρμοστη συμπεριφορά από μέλος ακαδημαϊκού ή διοικητικού προσωπικού ή άλλο μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας.
III. Ελλιπής καθοδήγηση από μέλος ακαδημαϊκού ή διοικητικού προσωπικού

Κανονισμός Υποβολής Παραπόνων