Image
Ελεύθερης Επιλογής
Ελεύθερης Επιλογής
Περιεχόμενα: Αρχές επιχειρηματικότητας, επιχειρηματικότητα και καινοτομία, ανάλυση αγοράς, ανταγωνιστική θέση της επιχείρησης στην αγορά, το μάρκετινγκ, το Merchandising, το Franchising, εταιρική επικοινωνία, στρατηγικός σχεδιασμός πωλήσεων, οργάνωση τμήματος, κατάρτιση προγράμματος πωλήσεων, πελατοκεντρική φιλοσοφία, τεχνικές πωλήσεων.
Αξιολόγηση: Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου. Ανάθεση εργασίας η οποία θα συνεισφέρει συνολικά σε ποσοστό 40% στην τελική βαθμολογία.
Μέθοδοι αξιολόγησης: Ερωτήσεις σύντομης απάντησης, Επίλυση προβλημάτων, Γραπτή εργασία, Έκθεση / Αναφορά.
Βιβλιογραφία: