Μαθήματα Κατεύθυνσης
Προηγμένες διεπαφές - εικονική πραγματικότητα
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Περιεχόμενα: Ιστορική αναδρομή, Ανθρώπινοι παράγοντες στην Εικονική Πραγματικότητα, Τεχνολογίες Εικονικής Πραγματικότητας, Ανάπτυξη συστήματος εικονικής πραγματικότητας, Εργαλεία δημιουργίας 3Δ περιεχομένου, Εργαλεία συγγραφής κώδικα για εφαρμογές συστημάτων εικονικής πραγματικότητας.
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
-
Αξιολόγηση: Η ύλη του μαθήματος χωρίζεται σε ενότητες θεωρίας και εργαστηρίου. Ο τελικός βαθμός του μαθήματος υπολογίζεται κατά 50% από το βαθμό εργαστηρίου και κατά 50% από το βαθμό της τελικής εξέτασης. Η εξέταση θεωρείται επιτυχής εάν ο συνολικός βαθμός εργαστηρίου και διαγωνίσματος είναι τουλάχιστον 5, και επιπλέον ο συνολικός βαθμός του εργαστηρίου είναι τουλάχιστον 4,5 και ο βαθμός του τελικού διαγωνίσματος είναι τουλάχιστον 4,5.
Μέθοδοι αξιολόγησης: Ερωτήσεις σύντομης απάντησης, Επίλυση προβλημάτων, Έκθεση / Αναφορά.
- URL ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Βιβλιογραφία:
- Σημειώσεις των διδασκόντων.
- Doug A. Bowman, Ernst Kruijff, Joseph J. LaViola, Jr., Ivan Poupyrev, 3D User Interfaces: Theory and Practice, 1η έκδοση, Addison-Wesley, 2014.
- Grigore C. Burdea, Philippe Coiffet, Virtual Reality Technology, 2η έκδοση, Wiley, 2003.