Image
![ds-logo](/ds/sites/default/files/styles/large/public/images/2024-03/logo-ds-el.png?itok=ASurM2gU)
Στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων προβλέπονται 3 επίπεδα επίλυσης παραπόνων και ενστάσεων των φοιτητών:
Κατά κανόνα, ο φοιτητής θέτει το παράπονο/ένστασή του στον Σύμβουλο Σπουδών, ο οποίος θα προσπαθήσει να το επιλύσει. Αν δεν τα καταφέρει, θα το προωθήσει στον Πρόεδρο ή/και την Συνέλευση του τμήματος. Σε περίπτωση που ο φοιτητής δεν καλυφθεί από τα ανωτέρω, και ειδικά αν διαπιστώσει ότι δεν τηρείται η νομιμότητα, ότι παρατηρούνται φαινόμενα κακοδιοίκησης, ή ότι διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του Ιδρύματος, μπορεί να απευθυνθεί στον Συνήγορο του Φοιτητή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.