Ο Αστέριος Τσιάρας είναι Καθηγητής Α΄ Βαθμίδας στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών. Ήταν διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών και Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έχει σπουδάσει Παιδαγωγικές και Κοινωνικές Επιστήμες στην Ελλάδα. Συμμετείχε ως εισηγητής σε βιωματικά θεατρικά σεμινάρια επιμόρφωσης φοιτητών και εκπαιδευτικών. Ήταν σχολικός σύμβουλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και εργάστηκε ως εκπαιδευτικός ειδικότητας στη διδασκαλία της Θεατρικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Έχει σημαντικό ερευνητικό έργο στην παιδαγωγική του θεάτρου, σε θέματα που αφορούν στη συμβολή του θεατρικού παιχνιδιού στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, στην ενίσχυση της παιδικής αυτοαντίληψης και στη διαχείριση των συγκρούσεων στη σχολική τάξη. Τέλος, έχει δημοσιεύσει εννιά βιβλία και αρκετά άρθρα σε σχέση με το Θεατρικό Παιχνίδι και το Εκπαιδευτικό Δράμα
Asterios Tsiaras is Professor in the Department of Theatre Studies. He was Vice Rector of Academic Affairs and Students' Welfare at the University of the Peloponnese. He was also the Director of the Master's degree program entitled “Drama and Performing Arts in Education and Lifelong Learning”. His field of specialization is Drama and Theatre in education He has taught and practised drama and theatre education at all ages and levels from pre-school to post-graduate and community contexts. His publications include the Contribution of Dramatic Play to Classroom Psycosociology in Primary Education, Dramatic Play in Primary School, Drama and Theatre in Education, Dramatic Play as a Means of Self-concept Improvement in Primary School Age Children, Theatrical Education in Primary School and the Developmental Dimension of Teaching Drama-in-education. Current research projects are focusing on the contribution drama may make in increasing the emotional intelligence of young people and in conflict resolution in classroom. Finally, he has written ten monographs and more than 40 articles in the field of drama/theatre education.
● Το δράμα και το θέατρο ως διδακτική τεχνική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
● Το δράμα ως εργαλείο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
● Το δράμα και το θέατρο ως μέσο ανάπτυξης του ατόμου
● Drama and theater as a teaching technique in primary and secondary education.
● Drama as a tool in intercultural education.
● The psycho-sociological aspect of drama and theatre
● Drama and child development