Κατεύθυνσης
Προγραμματισμός και Τέχνη ΙΙ
Ο Προγραμματισμός και Τέχνη ΙΙ αποτελεί συνέχεια του μαθήματος Προγραμματισμός και Τέχνη Ι και έχει στόχο να εμβαθύνει στη θεωρία και πράξη του δημιουργικού προγραμματισμού. Το μάθημα στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: α. την εισαγωγή στις έννοιες και τις τεχνολογίες δημιουργικού προγραμματισμού, β. την εισαγωγή στις βασικές αρχές ψηφιακής σχεδίασης, αλγοριθμικής σκέψης και διάδρασης, γ. την εισαγωγή στη σχέση σύγχρονης τέχνης και δημιουργικού προγραμματισμού στον 20ο και 21ο αιώνα (Αλγόριθμοι, Δεδομένα, Διάδραση και Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ψηφιακή Τέχνη). Στηρίζεται στη γλώσσα και περιβάλλον προγραμματισμού Processing (https://processing.org/), ένα προγραμματιστικό περιβάλλον που έχει αναπτυχθεί από καλλιτέχνες, για καλλιτέχνες. Οι φοιτητές εξοικειώνονται με βασικές αρχές δημιουργικού αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού εφαρμόζουν τις γνώσεις τους στην εικόνα και την κίνηση ψηφιακών αντικειμένων μέσω του προγραμματισμού και πειραματίζονται με τη σχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικών καλλιτεχνικών έργων.